Mit jelent üzleti coachnak lenni?

üzleti coachingAz üzleti coach szerepe a sportban az edzőéhez hasonlítható, aki az atlétákat a legjobb teljesítmény elérésére ösztönzi, mellettük áll, ha elfáradnak, olyan megoldásokat tanít meg a számukra, amelyekkel megelőzhetik versenytársaikat. Egy edző segítségével több kört futsz az edzésen, mint amennyit szeretnél, s ráadásul ezt úgy teszi, hogy te is akarod majd! Az edző csak rád figyel!

Az üzleti coach szerepe az üzletemberek életében üzletük fejlesztése tanácsadással, bátorítással és támogatással. Kis-, és közepes méretű vállalkozások tulajdonosait segítik értékesítési, marketing, menedzsment, csapatépítés és sok más területen. A sportban az edzőhöz hasonlóan segítenek a „játékra”fókuszálni.

A kis- és középvállalkozások vezetői számára épp elég tartani az ütemet a folytonos változásokkal, azzal az innovációs lendülettel, amely a mai modern világot jellemzi; megtalálni a megfelelő értékesítési, marketing, szervezetfejlesztési, tervezési és csapatépítési technikákat és közben „vinni a boltot”!

Az üzleti világ egyre nagyobb sebességgel változik és a verseny is egyre erősebb. Immár nem tekinthető luxusnak üzleti coach-al dolgozni, sokkal inkább elengedhetetlen szükséglet! A potenciális vevők megszerzésére szolgáló, a vásárlást ösztönző, a hatékony értékesítést, a tényleges profit-növelő eladások fokozását szolgáló módszereknek és módszerkombinációknak köszönhetően, melyeket Brad Sugars dolgozott ki egy nem csak arra van kiképezze, hogy megmutassa az üzletembereknek, hogy hogyan növelhetik bevételeiket és profitjukat, de abban segítségükre lesz, hogy vállalkozásuk fejlesztése közben hogyan dolgozhatnak kevesebbet és közben hogyan maradjon több idejük pihenésre.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

sport-coaching

Egy ActionCOACH révén marketing-igazgatóhoz, értékesítési vezetőhöz, képzési koordinátorhoz jutnak. A lelki hangja, a bizalmasa, a mentora, lesz az üzletembereknek,hogy azonosítsák, elérjék, és valóra váltsák céljaikat…

Miért válasszam az ActionCOACH-ot?

Az Üzleti coaching szektor növekedésével egyre többen hívják magukat üzleti coachnak. Az ActionCOACH 1993-Coaching másképpban történő indulása óta nem kevesebb, mint tíz nagy versenytárs jelent meg az üzleti coaching területén. Mind elbukott, a jelenlegi helyzet szerint az ActionCOACH-hoz legközelebb álló versenytárs épp tízszer kisebb nálunk.

Tény azonban, hogy a legnagyobb kihívást az ActionCOACH számára a független coach-ok és a hagyományos üzletviteli tanácsadás
jelenti. Gyakran a legnehezebb kérdés, amivel egy üzletember szembesül, amikor meghozza a döntését, hogy coach-csal szeretne dolgozni, hogy mi alapján tudja összehasonlítani egy független coach és egy széles, megalapozott nemzetközi háttérrel rendelkező ActionCOACH közötti különbségeket.

Milyen szempontok szerint válassza ki jövőbeli coach-át. Hogyan lehet biztos abban, hogy döntésével, választásával olyan személy mellett teszi le a voksát, aki rendelkezik azokkal eszközökkel és módszerekkel, amelyeket a sikeres üzletépítés igényel. Melyek a „jó üzleti coach” jellemzői?

Az alábbi kérdésekre kérjen választ, mielőtt elköteleződik egy coach mellett:

  • Hogyan tervezi a munkát a cégemnél és a csapatommal?
  • Mi az ön háttere?
  • Milyen képesítéssel rendelkezik ehhez a munkához?
  • Vannak-e ajánlásai korábbi klienseitől?
  • Hány klienssel dolgozott az ön szervezete?
  • Van-e kidolgozott és bizonyított rendszere az üzletfejlesztésre vonatkozóan?
  • Milyen támogatást kap saját coaching szervezetétől?
  • Mekkora az ön hálózata?
  • Melyek szervezetének legfontosabb teljesítmény-mutatói az üzleti tapasztalatok és a bizonyított eredmények területén?

Miután túljutott az első, bemutatkozó találkozón, önmagának a következő kérdéseket tegye fel:

  • Világossá tette a coach a számomra, hogy mi a különbség a coaching és a tanácsadás között?
  • A megfelelő kérdéseket tette fel a coach?
  • Átláthatók az elvárások?
  • Bemutatta őszintén, hogy hogyan fogunk együtt dolgozni?
  • Saját helyzetünk adja az alapját a jövendőbeli munkának, vagy csak el akart adni valamilyen terméket vagy szolgáltatást?

Ideális esetben ez a döntése lesz üzleti életének leghatékonyabb, legprofitábilisabb döntése, amit valaha is meghozott. ActionCOACH segítségét szeretné igénybe venni?

[/fusion_text]