A franchise-rendszerhez való csatlakozás azzal az előnnyel jár, hogy kész megoldások állnak rendelkezésre, melyekhez nem csak jelentős tapasztalat járul, de konkrét mérési és beválási háttér támogatja alkalmazásukat, minden lépésre kidolgozott eljárásrenddel és alkalmazásra kész marketing és PR anyagokkal. Csak követni kell a rendszert. Ez nem eladás, ez COACHING. Döntéstámogató coachként segítjük jövőbeli klienseinket a számukra legmegfelelőbb megoldások választására irányuló döntéseink meghozatalában. Egy 23 éves teljesen szisztematizált, részletesen leírt, jól bizonyító lead-generáló és kliens-szerző modell, melynek a főbb módszerei az alábbiak:

  1. Direct Mail …
  2. Telemarketing …
  3. Ingyenes szemináriumok…
  4. Leverage Nights …
  5. Mail-kampány…
  6. Networking …
  7. Hideg hívás…
  8. Hirdetés és ált. marketing …
  9. PR cikkek…
  10. Ajánlók …
  11. Támogatók
  12. Stratégiai partnerek …
  13. Internet …

Az Üzleti coaching szektor növekedésével egyre többen hívják magukat üzleti coachnak. Az ActionCOACH 1993-ban történő indulása óta nem kevesebb, mint tíz nagy versenytárs jelent meg az üzleti coaching területén. Mind elbukott, a jelenlegi helyzet szerint az ActionCOACH-hoz legközelebb álló versenytárs épp tízszer kisebb nálunk. Mi alapján tudja egy üzletember összehasonlítani egy független coach és egy széles, megalapozott nemzetközi háttérrel rendelkező ActionCOACH közötti különbségeket?

Árképzésünk alapelve, hogy széles spektrumban tegyük lehetővé klienseinknek, hogy velünk dolgozzanak: ezért az alsó létrafokon jelentős számban értékesíthető olcsóbb termékek, szolgáltatások találhatók: a Leverage night-on való részvétel, átvilágító program, CD, vagy DVD, könyvek értékesítése. Ezeket követik a csoportos coaching és a különféle szemináriumi programok. A felső létrafokokon a prémiumkategóriás szolgáltatások találhatók. Az árak jellemzően nem költségérzékenyek. A szerény infrastruktúra fönntartásán túl, a megrendelő „fizetőképessége” alapján rugalmasan alakíthatóak: (bronz, ezüst, arany, platina besorolás).

Hihetetlen növekedési potenciál: A coaching intenzív személyközi kapcsolatokra épülő szolgáltatás. Egy coach egy időben párhuzamosan maximum 20 vállalkozással tud dolgozni. Ezért, amikor forgalmi adatokról beszélünk, figyelembe kell venni, hogy hosszú ideig csak a KKV szektor „élcsapata” számára lesz mód élni ezzel az új vezetés-támogató megoldással. Épp ebben van a coaching verhetetlen élettartam értéke. Aktuálisan itthon nem több, mint az érintett piac 2,5 %-a számára hozzáférhető. A fejlettebb angolszász környezetben sem érte el a penetráció a 15-16 %-ot.

Nemzetközi felmérések sora bizonyítja, hogy az ActionCOACH szolgáltatásai iránt a legnagyobb a bizalom az üzletemberek körében, amikor coaching igénybe vételéről döntenek. Miben ragadható meg a riválisoktól való megkülönböztethetőségünk lényege, ha piaci ismertségre, klienskapcsolatokra irányítjuk a figyelmünket:

  • Vitathatatlan piacvezető szerep
  • Hírlevél, 150 ezernél több előfizetővel, mely szám hetente több mint 2500-al növekszik
  • A legjobban ismert, legtöbbször látogatott weboldalak tulajdonosai vagyunk,
  • melyek a kategória leghosszabb tartózkodási idejével is rendelkeznek
  • online hozzáférés több ezer féle közvetlenül használható marketing-eszközhöz
  • kiépült támogató háttér: landing pages, lead-gyűjtők, ecard oldalak mások mellett
  • a kliensek által visszaigazolt szolgáltatások (ajánlói kör)
  • legalább napi egy sajtómegjelenés

Az online közösségben (Linked in, Facebook stb.) ha az üzleti coachingról esik szó, általában az ActionCOACH-ról beszélnek. Ezt segítik széles körben alkalmazott socialmedia-eszközeink: You Tube anyagaink, jól menedzselt online üzleti közösségeink, de olyan kampányok is, mint például az ingyenes Jószolgálati Coaching, melynek kedvezményezettjei a legkiemelkedőbb hazai civil szervezetek, mint a Rákbetegek Szövetsége, Informatika a látássérültekért Alapítvány, a Gézengúz Alapítvány, mások mellett.

Rendezői és aktív szereplői voltunk olyan üzleti közéleti rendezvényeknek és programoknak, mint az Európai KKV hét, Pénzes Péntek, avagy a Vállalkozásfejlesztés éjszakája.

Az április 26-30 között Budapesten sorra kerülő program egy „fehér galléros” tudáspiaci vállalkozás bevezető képzése. Az ActionCOACH kiterjeszti a tevékenységét Közép-Európára, s most (a szokásos angliai programhoz képest 30 % kedvezménnyel és jelentős költségmegtakarítással) juthatsz nemzetközi üzleti coach licence-hez.

A képzésre – amely minden szükséges skill-t és ismeretet megad, hogy coachként ezt az “alaptábort” követő két hónap múlva fizető kliensed legyen, akit Magyarországon egyedüli szolgáltatóként profitmegtérülési garanciával segíted majd vállalkozása fejlesztésében – egy otthonról végezhető „online” támogatású előkészítő szakaszt követően kerül sor angol és magyar nyelven párhuzamosan.

Vic Ciuffetelli, CEO, ActionCOACH Global, Las Vegas USA és
Dr ESzik Zoltán üzleti coach, ML ActionCOACH Magyarország
vezetésével a részvevők az üzleti coaching “biznisz” három alkotóelemével ismerkednek meg:

  1. azoknak az üzletfejlesztési megoldásoknak a tárházával, amelyek sikeressé tehetnek minden céget, s melyek révén elérik, hogy piaci környezetben profit termelő vállalkozássá váljanak, a tulajdonos személyes közreműködése nélkül is!
  2. arra szóló visszaigazolást, hogy kellő szakmai önismerettel rendelkeznek, annak érdekében, hogy a heti rendszerességű coaching beszélgetéseik a lehető legnagyobb hatékonysággal szolgálják a tulajdonosok fejlődését.
    Az üzleti coaching maga is üzlet, amit megtanulnak sikerrel marketingezni, értékesíteni, menedzselni.
    A 6.000 USD helyett most csak 3.900 USD díj tartalmazza képzést, a tananyagot és · segédanyagokat, az üzleti szimulációs játékban való részvételt, a teljes ellátást (büféebéd, kávé, tea, üdítő).

Külön díj ellenében magyar nyelvű összefoglalót is kaphatnak a videók mellé, illetve egyéb szolgáltatásként módjuk van igénybe venni:

  • ügyfél nyilvántartási rendszer használatot
  • telemarketinget
  • piackutatást
  • online képzési rendszereket
  • adatbázis szolgáltatást
  • üzletfejlesztési partneri szolgáltatást
  • reklám, marketing tanácsadást is.